2 תשובות
תבקשי שכל אחד יביא סכום מסוים בגלל שאתם רוצות להזמין אוכל. זה לגיטימי מאוד (אף אחד לא רוצה/מצפה שתזמינו את כל האוכל על חשבונכם). תבקשו הכל בסדר
ברור אי אפשר לבוא ביידים ריקות זה לא הולך ככה לאכול וללכת השקעתן וקניתם לא משנה כמה מוזמנים ואיזה כמות