3 תשובות
שואל השאלה:
וזה סתם יהיה נואש לשלוח לו שוב עוקב כי אני זאת שהורדתי לו. זה סתם מוזר
וזה סתם יהיה נואש לשלוח לו שוב עוקב כי אני זאת שהורדתי לו. זה סתם מוזר
אנונימית
אוי זה כלכך מתאים לי, מבאס ממש. אולי עוד חודש חודשיים תעשי לו עוקב שוב
^זה פשוט לא אמין אל תגידי לו את זה זה התירוץ הכי לא אמין שיש, פשוט תעשי לו עוקב עוד חודש ומשהו וזה לא יראה מוזר תאמיני לי
באותו הנושא: