6 תשובות
לא, את פשוט נפלת על גברים שלא מעריכים את זה מספיק, אין דבר יותר מחמיא מאשר מישהי שעושה את הצעד הראשון, יכולה להיות מישהי שאני אפילו לא אחשוב עליה באופן כזה אבל ברגע שהיא תעשה צעד כזה לכיווני אני אשקול לענות בחיוב, פשוט כי אני מעריך את המאמץ.
רגע כשאתן מחמיאות על לבוש ודברים כאלה זה נקרא התחלה?
אנונימי
שואל השאלה:
בשבילי לפחות כן.
זה להחמיא על הלבוש,על החיוך,על איך שהוא נראה או אפילו על הבושם
בשבילי לפחות כן.
זה להחמיא על הלבוש,על החיוך,על איך שהוא נראה או אפילו על הבושם
אנונימית
שואל השאלה:
מה לא מקובל?
מה לא מקובל?
אנונימית
זה פשוט עדיין לא כל כך מקובל גם אני ניסיתי ולא הלך כל כך
לא פשוט לא יצא לך מישהו טוב עדיין
באותו הנושא: