7 תשובות
החיסיון יעיל ב95% וצריך להתחסן כל חצי שנה כי ההשפעה של החיסון עוברת אחרי חצי שנה, ממשיכים לעטות מסכות כיוון שלא כל המדינה מחוסנת ועדיין יש 5% שתקבל קורונה
שואל השאלה:
אבל בגיברלטר כולם מחובסנים וביטלו את הכריסמס
שואל השאלה:
לא
גיברלטר?
אני ראיתי כתבות שרמת היעילות של החיסון כל הזמן יורדת בגלל שמתברר שהיא לא כמו שחושבים.
אנונימי
גם לשפעת צריך להתחסן כל שנה היעילות של החיסונים יורדת ככל שעובר הזמן
החיסון הוא חיסון אקטיבי
זאת אומרת, הגוף מייצר את החיסון על ידי יצירת נוגדנים וזיכרון חיסוני.
למה החיסון לא מספק זיכרון חיסוני? לא יודע. זה בניגוד למדע.