9 תשובות
מזעזעע עדיף לא להתקלח בכלל
כאילו מגעיל בטירוף כל הריצפה בוץ ומלא אנשים בחדר אחד צפוף
זה תלוי במקום. יש מקומות במצב נוראי ויש מקומות סבירים
שואל השאלה:
אתם מתקלחים נגיד? או שלא?
אתם מתקלחים נגיד? או שלא?
אנונימית
שואל השאלה:
שאלה יותר מופנת לבנות חח
שאלה יותר מופנת לבנות חח
אנונימית
תלוי איך אני חוזרת מהמסלול נניח טיול שהיה לי לפני כמה חודשים אמרתי לעצמי שאין מצב זה היה כל כך מגעיל
סביר , אנחנו היינו בפנימייה וכאילו לכל חמש בנות היה חדר עם מקלחת כזאת , דווקא היה בסדר היו מים חמים אבל התקלחתי עם גרביים כמובן
אתם ישנים באוהלים או שזו אכסניה עם חדרים ומקלחת לכל חדר?
אם זה אוהלים, לרוב פחות נקי וגם יש בלגן נוראי כי כולן מנסות להספיק. אני נגיד לא התקלחתי.
אם זה מקלחת בכל חדר, אז זה כבר סביר ואם נקי הייתי מתקלחת.
אם זה אוהלים, לרוב פחות נקי וגם יש בלגן נוראי כי כולן מנסות להספיק. אני נגיד לא התקלחתי.
אם זה מקלחת בכל חדר, אז זה כבר סביר ואם נקי הייתי מתקלחת.
אם זה באכסנייה זה בסדר בדרכ, במקומות אחרים זה יכול להיות יותר מגעיל. תביאי כפכפים ואולי גם בגד ים אם תרגישי ככה יותר בנוח
באותו הנושא: