התחברות הרשמה

איזה אוכל מנחם אתכם? אני עצובה וצריכה אוכל מנחם

20 בנובמבר 2021, 00:07
מצב רוחאוכלעצב    
8 תשובות
גלידה קל
א
איינ
פיצה
מ
מה נשמע חברים
גלידה
%
% 0-
שוקולד מילקה
L
Lloyd.
וואי תמיד שאני עצובה אני דופקת איזה שווארמה נודרת
צ
צדיקה בסדום
שוקולד
S
Sweet as a devil
פנקייק וגלידה
@
@@@@@@@@()))(7!
גלידה
ע
עזבוואותי
באותו הנושא:
מה מנחם אתכם בחיים האלה?
איזה משפט מנחה אתכם בחיים?
שיר שמנחם אותכם כשאתם ממש ממש עצובים?
מה מנחם אתכם?
מי הזמר/להקה שאתם מקשיבים לה כשאתם עצובים והשירים שלו דיי מנחמים אתכם?
מה מנחם אתכם כשאתם עצובים?
איזה אוכל הכי מנחם אותכם שאתם עצובים?
האם שלאחרים רע זה מנחם אתכם או עושה לכם טוב?
איזה אוכל הכי מנחם אתכם?
כשרע לכם איזה להקה\זמר\ת מנחמים אתכם?
איזה עוד אוכל מנחם אותכם חוץ מגלידה?