6 תשובות
זה לא בסדר. שתיפגש לפני שהיא טסה/ אחרי, או שתסבירי למורה את הסיטואציה.
מאוד לא מגניב מצידה.
מאוד לא מגניב מצידה.
שואל השאלה:
כאילו המורה לא נותנת איחורים של העבודה כי יום אחרי יש חנוכה אז כאילו אם אני לא מגישה בדיוק באותו יום זה פוגע לי בציון
כאילו המורה לא נותנת איחורים של העבודה כי יום אחרי יש חנוכה אז כאילו אם אני לא מגישה בדיוק באותו יום זה פוגע לי בציון
חד משמעית שאין סיכוי איך זה בסדר
שואל השאלה:
מה הדעה שלכם על זה זה בסדר או שאין סיכוי
מה הדעה שלכם על זה זה בסדר או שאין סיכוי
נאציזם
מה השאלה ?
באותו הנושא: