6 תשובות
בגלל האלכוהול, קרה לי בחילות בגלל מצב נפשי אז יכול להיות שזה הוסיף
הו וואו, מישהו פה עבר הרבה לאחרונה...
זה קשור להכל, בכללי כמה אפשר להתמזמז
אתה יכול לשלוח לי הודעה ואדבר איתך מחר
זה קשור להכל, בכללי כמה אפשר להתמזמז
אתה יכול לשלוח לי הודעה ואדבר איתך מחר
זה ביגלל האלכוהול
זה סלט רציני ויש פה הרבה דברים מגעילים ושכולם קשורים זה בזה
זה בגלל האלכוהול.
סביר להניח שגם הרגשות מהבחינה הנפשית הוסיפו לתחושת הבחילה.
סביר להניח שגם הרגשות מהבחינה הנפשית הוסיפו לתחושת הבחילה.
יופי לך פעם הבאה תיקח אחריות על המעשים שלך
באותו הנושא: