22 תשובות
איך את יודעת שזה ככה?
לא יודע מאיפה הבאת את הסטטיסטיקה הזאת
כי רוב האנשים שיש להם שכל בקודקוד מבדילים בין הקונספירציות וההפחדות למה שבאמת צריך לעשות
שואל השאלה:
ככה קראתי בעיתון, חרדים, ערבים ואנשים ממעמד סוציואקונומי נמוך מתחסנים פחות
אנונימית
אתם כאילו אומרים שאם למישהו אין כל כך כסף זה אומר שהוא לא משכיל?... זה לא קשור
כן אבל גם אנשים ממעמד כלכלי נמוך יכולים להבדיל בין מציאות לשטויות
^^^ברור שיש קשר
^^עובדה שרבים מהם לא..
אני לא מדברת על השכלה גבוהה של אוניברסיטה או משהו חח
בתשובה בגוף השאלה כנראה הם במעמד הנוכחי שלהם בגלל החלטות לא נכונות שלוקחים במהלך החיים. הסיבה עצמה יכולה להיות השכלה או ניסיון חיים לא נכונים.
שמץ*
נתת פה סטריאוטיפ שגוי בהחלט.
איך את יודעת שזה נכון? עשית סקר? בדקת את העניין סטטיסטית?
אולי דווקא אלו שרצים להתחסן הם טיפשים שלא מפעילים ביקורת על מה שרוצים להכניס להם לגוף?
מיום ליום אפשר לראות כמה הדיקטטורה שמופעלת פה בנושא החיסונים משפיעה גם על היחסים בין אנשים, עד לרמה שאנשים שכחו שלכל אחד יש זכות להחליט מה ייכנס לו לגוף, עשיר או עני, חכם או טיפש. ולאף אחד אין זכות להתערב בהחלטות של השני בנוגע לגוף שלו, או להסיק מסקנות לגבי המצב הסוציואקונומי שלו, או רמת המשכל שלו.
נ.ב- אם את מחוסנת מה פאק*נג אכפת לך שיש כאלה שלא
עריכה: ראיתי עכשיו שכתבת שקראת את הנתון הזה בעיתון. קודם כל אל תאמיני לכל מה שיש בתקשורת, ודבר שני בנוגע לחרדים אני יודעת בוודאות ומהכרות עם המגזר שזה לא נכון. הרבנים שלהם מצווים עליהם להתחסן וכל העיתונים שלהם מפוצצים במודעות ופרסומות לטובת החיסונים. יש שם הטפה מאוד אינטנסיבית *כן* ללכת להתחסן.
אנונימית
a stone
להתנגד לחיסונים זה ליטרלי לפתח דעה משל עצמך, זה הפוך מללכת כמו כבש אחרי כל העדר
אנונימית
למה אתה יוצא מנקודת הנחה שכל מתנגדי החיסונים מבססים את הידע שלהם על סמך אמירות של אחרים -רבנים וקונספירטורים- ולא טורחים לחקור או לפתח דעה משלהם??
אנונימית
חוסר חינוך?
^^
זה ב-ד-י-ו-ק מה שאמרת. אני העתקתי מילה במילה
אנונימית
פחות מודעים לחיסון ופחות נגישים אליו.
נגיד את יכולה ללכת להתחסן בקופת חולים אבל לא בטוח שהם נמצאים בקופת חולים.
מה הקשר, בולשיט. לא מחוסנת ובאה ממשפחה אמידה -.- ומכירה עוד כמוני
אנונימית
כדי שיפסיקו עם הסטריאוטיפים שכל מי שלא מחוסן הוא דביל שחיי בבנייני רכבת ללא השכלה
להתעורר למצב לא קשור למעמד הכלכלי שלך
אנונימית
^
קודם כל לגבי החרדים בדקתי ואתה צודק. יש 54% שלא התחסנו. לא הכרתי את הנתונים המדוייקים
ב', ל"חומר שמפתח נוגדנים לקורונה" לדבריך, יש תופעות לוואי עתידיות אפשריות שאפילו המדענים שייצרו אותו לא יכולים לצפות, כי אנחנו שפני הניסיון שלו
ג' עוד לא הוכח שכתוצאה מהחיסון הסיכוי להידבק יורד והסיכוי לחלות קשה מגיע לכמעט אפס
ד' אנחנו נצטרך להתחסן כל שישה חודשים בבוסט למשך כל חיינו ועדיין לא באמת נהיה מוגנים כי הרי אינספור אנשים נדבקו וחלו בתוך התקופה שהם מחוסנים. מסקנה: לא שווה להתחסן. כך או כך נידבק.
אנונימית
כי לרוב אנשים לא משכילים מצביעים לימין הקיצוני והם פרימיטיביים.
אני חושבת שחרדים לא מתחסנין כי הם מקשיבים לרב שלהם, לגבי שאר האוכלוסיות שציינת, אין לי משץ
אנונימית