9 תשובות
אם זה עוזר, בסדרות טלוויזיה זה קרה לא פעם אחת
בתור בת , חבר שלי היה רק ידיד טוב בשבילי וגם אמרתי לו את זה המון והוא הצליח לשנות את זה והיום אנחנ זוג
אנונימית
שואל השאלה:
^הייתי רוצה לסמוך על זה אבל אנחנו לא חיים בטלוויזיה...
^הייתי רוצה לסמוך על זה אבל אנחנו לא חיים בטלוויזיה...
אנונימי
שואל השאלה:
כמה זמן עבר?
ואיך הוא הצליח? משהו השתנה בו? או בך?
כמה זמן עבר?
ואיך הוא הצליח? משהו השתנה בו? או בך?
אנונימי
לפני שנה חברה הכי טובה שלי סיפרה לי שהוא אמר לה שהוא מאוהב בי ואז לקחתי אותו לשיחה ואמרתי לו שאני לא בעניין ולא מוכנה לזוגיות אני חושבת שפשוט שנינו התבגרנו מאז , שנינו השתננו לא היינו מוכנים לזוגיות לפני שנה , לא אני ולא הוא , כשאמרתי לו לא הוא ירד מזה ובאמת כיבד את התשובה שלי ומאז הוא התחיל להתנהג פשוט נורמלי , כמו שהוא , ולא פחד להציג את מי שהוא כי זה כבר לא היה משנה כי שנינו היינו פשוט ידידים טובים , לאט לאט כשהזמן עבר הרגיש לי שהיה בינינו מתח .. וכיום אנחנו זוג , ואני יזמתי את הנשיקה :)
אה ואני אנונימית , כתבתי מקודם כאנונימית
שואל השאלה:
אז את אומרת שזה לא אבוד?
שיש סיכוי קלוש שהיא תשנה את דעתה בעתיד?
אז את אומרת שזה לא אבוד?
שיש סיכוי קלוש שהיא תשנה את דעתה בעתיד?
אנונימי
חד משמעית כן , אנשים יכולים לשנות את הדעה שלהם כלכך מהר , לי לקח כמעט שנה לשנות את הדעה שלי אבל לאחרים זה יכול לקרות יותר מהר , תהיה עצמך כשאתה איתה זה הטיפ היחידי שאני יכולה לתת לך
גם אני אמרתי את זה בהתחלה לחבר שלי שעדיין היינו רק חברים טובים והוא אמר שהוא אוהב אותי והיום אנחנו 8 חודשים ביחד