10 תשובות
אני לא
אני לא מעלה
לא מעלה אבל ממש הייתי רוצה
וזה לא חופר
וזה לא חופר
אנונימית
שואל השאלה:
אואה
אואה
אנונימית
אני לא מעלה
אולי 4 פעמים בשנה בלחץ
אבל גם אם את מעלה כל יום זה בסדר..
אולי 4 פעמים בשנה בלחץ
אבל גם אם את מעלה כל יום זה בסדר..
אנונימית
פעם בחודש כזה
לא מצטלמת בכללי לא העלתי אף פעם, אולי חצי פרצוף בתקופת היסודי , לא מעבר
שבוע וחצי
אף פעם לא העלתי
אני לא מעלה, כי אין לי סטורי, כי אין לי אינסטגרם:)
באותו הנושא: