5 תשובות
לפחות זה עובר
56 זה עובר לא?
עברת!! וגם לימודים זה סתם חרא עזוב
תמיד יש לאן להשתפר אם את רוצה להתעודד תראי נטפליקס ותאכלי בהרבהמקווה שהצלחתי למרות שלא
לפחות זה לא 54!!!
באותו הנושא: