3 תשובות
כן ולא.
ניתן להגדיר את הגוף כמערכת מכיוון שיש בו הרבה גורמים משתנים, רכיבים, חלקים רבים שפועלים לבד ויש ביניהם תיאום.
אבל בניגוד לכך, הגוף מורכב ממספר מערכות, כך שלהגדיר אותו כמערכת חד משמעית זה קצת קיצוני.
מקווה שלא הטעתי אותך, ערב טוב:)
אני חושבת שכן
כי זה מלא איברים שפועלים ביחד
אנונימית
לא אי אפשר כי מערכת זה קבוצה של כמה איברים עם תכונות משותפות ומטרה משותפת