התחברות
הרשמה
לרשום לידיד טוב שאני דואגת לו בגלל איזה אזכרה של מישהו רחוק אבל רשמתי
שאני דואגת ולא רוצה שיהיה עצוב, אתם חושבים שזה מחמם את הלב?
21 בנובמבר 2021, 21:47
WhatsApp
ברכות
משפט
הודעות
5 תשובות
כן, ממש נחמד מצידך
Bend The Rules
ברור
א
אנונימית טיפשה
כן, תשלחי לו.
L
Lucin
זה מאוד ישמח אותו
השריף לוקאס הוד
לגמרי
ב
בדיוק כמו שאני
באותו הנושא:
איזה בוקר טוב לרשום ?לידידה שאני בקטע שלה
אני ממש דואגת לידיד שהכרתי כאן
בא לי לרמוז לידיד שלי שאני במחזור, מה לרשום לו?
כדאי לרשום למנהלת שאני לא באה בגלל כאבי מחזור?
עזרתי עכשיו לידיד שלי והוא רשם אני מאושר שאני מכיר אותך מה לרשום???
מה לרשום לידיד שרשם שהוא חופש מהעבודה בבית בגלל כיפור?
מה אני יכולה לרשום לידיד שלי(שאני מאוד חושבת שיש לו קראש עליי) שיגרום לו לפרפרים?
קרה משהו למישהו שאני די מחבבת ושאלתי אם הוא בסדר חוץ מזה, הוא רשם "כן תודה שאת דואגת", מה אפשר לרשום?
התכתבתי עם ידיד ואז הוא אמר לי בצחוק שאני זיינית (יענו מזיינת), מה לרשום לו?
רוצה לרשום לו כמה שאני מעריכה אותו שהוא דואג לי איך לרשום לו את זה?
מה לרשום על סטורי שאני רוצה לעלות תמונה של ידידה טובה שלי נוהגת בשיעור נהיגה ?