4 תשובות
שואל השאלה:
הלוואי, אני כבר לא סומכת על אף אחד ויש לי קשיים חברתיים
אנונימית
אה אז הם לא חברים שלך שיהיה לך חברה טובה לספר ושהיא באמת מתעניין בך
שואל השאלה:
זה פחות בקטע כזה לצערי :/ אני מרגישה שחברים שלי מרכלים עליי..
אנונימית
אני מבינה אותך הדחף לספר למישהו קרוב גם שאין מספיק חברים