4 תשובות
שואל השאלה:
הלוואי, אני כבר לא סומכת על אף אחד ויש לי קשיים חברתיים
הלוואי, אני כבר לא סומכת על אף אחד ויש לי קשיים חברתיים
אנונימית
אה אז הם לא חברים שלך שיהיה לך חברה טובה לספר ושהיא באמת מתעניין בך
שואל השאלה:
זה פחות בקטע כזה לצערי :/ אני מרגישה שחברים שלי מרכלים עליי..
זה פחות בקטע כזה לצערי :/ אני מרגישה שחברים שלי מרכלים עליי..
אנונימית
אני מבינה אותך הדחף לספר למישהו קרוב גם שאין מספיק חברים
באותו הנושא: