8 תשובות
תגידי שאת חולה ותלמדי את החומר
צריך טיפה מאמץ להבין את החומר
שואל השאלה:
לשקר בשביל זה? לא שווה את זה. זה חומר קשה!! אני עושה הכל כדי לא ללמוד
אנונימית
זה כבר בעיה
אם את לא לומדת איך אצת רוצה להצליח
תקשיבי קרה לי גם אני בשלוש אבל, אני ניגשתי, למדתי קרעתי תחיים יום לפני, וכן למחרת קיבלת 56 אבל לפחות ניסיתי והבנתי את הטעויות והבנתי איפה אני צריכה להשתפר.
עכשיו אני ניגשת למועד ב' חודש הבא וזה משאיר לי זמן להשתפר ובוסט אנרגיה להבין שוואלה אני צריכה להיות יותר על זה.
גם הבנתי את הטעויות שלי, ואני מקווה להשתפר.
ככה משתפרים..
שואל השאלה:
תודה!!
אנונימית
במילה אחת "גול"
כן את לא תפסיקי ללמוד את החומר מגול למחר למבחן אבל עוד חודש כבר תשלטי בחומר
תחזרי על החומר שוב כמה פעמים ותנסי לתרגל יותר במהלך השנה. החומר של כיתה י"ב אכן קצת מפחיד בהתחלה אבל לאט לאט, עם מספיק תרגול, קולטים אותו. בהצלחה!