15 תשובות
לכי תעשי את זה, מה זה משנה, בסוף כולם מתים.
רק מחשבות חיוביות בסך הכל חיים פעם אחת
בהצלחה (:
בהצלחה (:
גו פור איט גירל
לכי על זה! חיים פעם אחת! אל תחשבי על מה אם הוא יגיד לא תחשבי על מה אם הוא יגיד כן!
את לא תתחרטי ההפך, את תתחרטי אם לא תעשי עם זה שום דבר!
את לא תתחרטי ההפך, את תתחרטי אם לא תעשי עם זה שום דבר!
חיים רק פעם אחת גם ככה בסוף כולנו נמות
בהצלחה!!!3>>
בהצלחה!!!3>>
אנונימית
אין לי כוונה לבאס אבל זה יהיה מיותר לעשות את זה בעיקר אם את יודעת בוודאות שהוא לא בכיוון שלך אלה החיים האמיתיים לא איזה סרט שמישהו צריך "להתוודות" זה מה שאת מרגישה את לא צריכה להתוודות לא עשית שום דבר ואת לא חייבת לספר לו שום דבר במקרה כזה רק מעשים לא דיבורים כי תכלס מה זה יעזור תגידי לו ואז אפילו כל סיכוי שהיה לך יכול להיעלם במקרה וזה יפחיד\ילחיץ אותו
תחשבי לפני שאת עושה משהו שהוא לקוח מאיזה סרט ששם הכל טוב ויפה המציאות שונה מהתוכניות שאנחנו צופים בהן
תחשבי לפני שאת עושה משהו שהוא לקוח מאיזה סרט ששם הכל טוב ויפה המציאות שונה מהתוכניות שאנחנו צופים בהן
גו גירל !!!!! את מסוגלת
תהיי ממש אופטימית, תהיי רגועה, תחשבי שכולם מתים בסופו של דבר וחיים פעם אחת, גם אם הוא יגיד לא, באמת לא ימות העולם
לא
אל תעשי את זה
לא כדאי לך
אל תעשי את זה
לא כדאי לך
חיים פעם אחת
תספרי עד חמש, תשלחי, תזרקי את הטלפון מהחלון ותברחי בצרחות לחדר אחר
תספרי עד חמש, תשלחי, תזרקי את הטלפון מהחלון ותברחי בצרחות לחדר אחר
את יכולה להישאר תקועה בראש עם זה לנצח
להתעצבן שאת לא יכולה להגיד כלום ולהתעצבן על הרגשות שלך
אבל הדבר היחיד שישאיר אותך בשלווה נפשית ועם ראש נקי זה אם תלכי אליו ותגידי מה שאת מרגישה, בין אם זה יביא למצב טוב או למצב פחות טוב
זה פחות משנה, העיקר שתהיי עם ראש נקי וברגוע(:
להתעצבן שאת לא יכולה להגיד כלום ולהתעצבן על הרגשות שלך
אבל הדבר היחיד שישאיר אותך בשלווה נפשית ועם ראש נקי זה אם תלכי אליו ותגידי מה שאת מרגישה, בין אם זה יביא למצב טוב או למצב פחות טוב
זה פחות משנה, העיקר שתהיי עם ראש נקי וברגוע(:
מניסיון, תמיד עדיף להגיד. אצלי זה לא עבד, הוא לא היה בקטע, ובכל זאת לא התחרטתי. ברור שהייתי בדיכאון בטירוף אחר כך, אבל זה עדיף בהרבה מלשמור בבטן.
בהצלחה❤
בהצלחה❤
אם לא תגידי כלום זה בוודאות יהיה לא!
תעדכני
תעדכני
להתחרט על שעשית את הדבר הנכון זה לעשות את הדבר השגוי!!
מה אקרה אם תעשי את זה זה רק קראש זה לאהבה נכון?
באותו הנושא: