8 תשובות
בעבר השפעת הייתה בדיוק כיו הקורונה והרגה אמון אנשים, עם הזמן זה יהפוך למחלה שגרתית ובתקווה שלא נצטרך מסיכות עוד
שואל השאלה:
אמן
אנונימית
זה לא בדיוק ככה, אם מישהו מחוסן נדבק בקורונה זה הגיוני לגמרי מכיוון שהחיסון לא מגן לגמרי מקורונה, אבל מה שהוא כן עושה זה "לעדן" את ההדבקות ואת כל התסמינים של המחלה.
אני לא חושבת שצריך לחסן ילדים קטנים אבל זה ממש ממש ממש לא קשור למחלות לב וכל הדברים האלה שאנשים אומרים. זה קורה לעתים נדירות מאוד רק במקרה של אלרגיה או דברים כאלה. אני ממליצה לא להאמין לכל טענה של מישהו לגבי החיסון. אם את רוצה באמת להתעמק בנושא
תחפשי עליו מידע אבל ממש *אין צורך* להאמין לכל פייק ניוז שיש
שואל השאלה:
די לבלב החיסון זה סתם חרטא
אנונימית
יש מחלות חוץ מקורונה, לדעתי צריכים להשאיר. חוץ מזה, אני בטוחה שלא הוציאו חוק על להתחסן- זה פשוט או חיסון או לעשות בדיקה אנטיגן כל יום.
- נכון, לילדים זה לא כזה משפיע קורונה, אבל תחשבי שהם מסוגלים בכל כך קלות להדביק את אחד ההורים שלך, במיוחד שאצלם לא תמיד רואים תסמינים. חתיכת סיכון לא?
החיסון לא סתם חרטא , יש מלא מקרים שלילדים היו פיתוחים של סרטן וכזה זה ברור, אבל זה לא אומר שהחיסון לא בטוח , אין להם סיבה לחסן אותנו סתם , אנחנו לא משלמים בשביל להתחסן
השפעת הרגה שנה שעברה יותר מ60 אלף איש רק במזרח התיכון , לא עשו סיפור כמו הקורונה . המסיכות זה חרטא של ממש כי אפילו שהייתי בבית חולים ראיתי רופאים שלא מכסים את האף ובדר"כ זה לא שימושי כשאנחנו אוכלים במקומות ציבוריים או שזה מפריע בזקן/מפריע לנשימה ודקה מורידים כדאי לסדר את המסיכה , ואמרו שנוגעים בדברים אז הבא שיגע באותם הדברים ידבק אז למה לא הכריחו אותנו גם לגבי כפפות? כלכך הרבה תהיות ושאלות .
חיסונים זה התוספת של הלתת תחושה שהכל הסתדר כי לפי הבנתי אף אחד לא יכול להילחם בטבע , בגלל זה מלא עם מחלות לב וקשי נשימה מהחיסונים כי זה מגיע עם משהו אחר במקום המרכיב של הקורונה .
בקיצור חיסון זה חרטא . הכל חרטא.
למה לפתח דיון על זה? לכל אחד הדעה שלו והגישה שלו
אני אישית כן נגד החיסונים אבל זה רק בגלל שאני מכירה מקרה אישי על מישהי שהתחסנה ולא היו לה מחלות רקע ואחרי כמה שבועות התחילה ממש לחלות קשה
בקיצור שכל אחד יעשה מה שהוא חושב שנכון בעבורו