8 תשובות
לדעתי? כשאתה גר איתם או סתם נמצא אצלם, תכבד ותשמור.
לעשות כרצונך כשהם לא רואים, להעמיד פנים שאתה עדיין בתוך זה.
או שפשוט לדבר איתם ולהגיד להם שאתה מרגיש שאתה לא רוצה לשמור ולדבר על זה
לכבד
לא לשים שירים בקול או לעזור להם
כשאתה בחוץ תעשה מה שבראש שלך וכשאתה בבית תקפיד לכבד את ההורים
(מניסיון)
כל עוד הם לא מכריחים אותך תעשה מה שאתה חושב שטוב, מה שכן את תכפה על אנשים דעה אתאיסטית
תעבור דירה וככה תכבד אותם הם לא צריכים לראות אותך עם טלפון או לראות אותך אוכל לא כשר
לדעתי כדאי לך לא לשמור, אך כן ללכת לקראתיהם בדברים מסוימים ובסיסיים- כמו לא להיות עם הטלפון מול הפנים שלהם בשבת, ובכללי לא לחלל אותה מולם
אבל אני חושב שיש הבדל בין לעשות דברים מרצון טוב, לבין פשוט להתנהג כמו הגרסה התיאורתית שההורים שלך ציפו לה ולא להתנהג כמו עצמך, אז נסה לשים לב להבדל הזה.
כמובן שזה תלוי בסיטואציה שלך (האם הם מקבלים אותך, האם זה ישפיע על היחסים בינכם ממש וכו)
כשאתה איתם תשמור מתוך כבוד..אבל בכללי אין סיבה שתשמור שהם לא רואים..