16 תשובות
bts.
אנונימי
שואל השאלה:
אין שם בנות^
לול bts זה רק בנים.
ונראה לי שמה שמייחד את להקות הפופ באסיה זה שהם רק בנים או רק בנות.
למרות שזה נשמע מגניב להקה משולבת
שואל השאלה:
וואו מגניב^
kard, akmu, triple h
טכנית כשמסתכלים על זה בצורה מסוימת כולם בקייפופ בנות...
אנונימי
^אנונימי
עד כדי כך חסר לך אקשן בחיים אז אתה מנסה לריב בכוח? תתבגר באמת..
ולשאלה- יש את kard.
אני בטוחה שיש עוד אבל אני פשוט לא מכירה..
שואל השאלה:
אנונימי^
יש מלאא אבל מלאא להקות של בנים .
שואלת השאלה
הוא מתכוון לזה שהם "נראים כמו בנות"
שואל השאלה:
אויש נו
'אנונימי
הייתה מת להראות כמו ה"בנות" האלו
וואו אנונימי אתה פשוט עלוב סליחה אבל אממ כן..
כל אחד ואחד מהם פשוט מהממים אתה פשוט גזעני ולא רוצה אפילו להסתכל עליהם
לגבי השאלה akmu
kard
triple h
akmu
k-tigers zero
lucky j
checkmate
coed school
urban zakapa

ואנונימי, תמצא ירידה חרושה קצת פחות
שואל השאלה:
idk^
כן!!
קוראים לסגנון co-ed, יש מספר להקות קהלה :)