16 תשובות
bts.
אנונימי
שואל השאלה:
אין שם בנות^
אין שם בנות^
לול bts זה רק בנים.
ונראה לי שמה שמייחד את להקות הפופ באסיה זה שהם רק בנים או רק בנות.
למרות שזה נשמע מגניב להקה משולבת
ונראה לי שמה שמייחד את להקות הפופ באסיה זה שהם רק בנים או רק בנות.
למרות שזה נשמע מגניב להקה משולבת
שואל השאלה:
וואו מגניב^
וואו מגניב^
kard, akmu, triple h
טכנית כשמסתכלים על זה בצורה מסוימת כולם בקייפופ בנות...
אנונימי
^אנונימי
עד כדי כך חסר לך אקשן בחיים אז אתה מנסה לריב בכוח? תתבגר באמת..
ולשאלה- יש את kard.
אני בטוחה שיש עוד אבל אני פשוט לא מכירה..
עד כדי כך חסר לך אקשן בחיים אז אתה מנסה לריב בכוח? תתבגר באמת..
ולשאלה- יש את kard.
אני בטוחה שיש עוד אבל אני פשוט לא מכירה..
שואל השאלה:
אנונימי^
יש מלאא אבל מלאא להקות של בנים .
אנונימי^
יש מלאא אבל מלאא להקות של בנים .
שואלת השאלה
הוא מתכוון לזה שהם "נראים כמו בנות"
הוא מתכוון לזה שהם "נראים כמו בנות"
שואל השאלה:
אויש נו
אויש נו
'אנונימי
הייתה מת להראות כמו ה"בנות" האלו
הייתה מת להראות כמו ה"בנות" האלו
וואו אנונימי אתה פשוט עלוב סליחה אבל אממ כן..
כל אחד ואחד מהם פשוט מהממים אתה פשוט גזעני ולא רוצה אפילו להסתכל עליהם
לגבי השאלה akmu
כל אחד ואחד מהם פשוט מהממים אתה פשוט גזעני ולא רוצה אפילו להסתכל עליהם
לגבי השאלה akmu
kard
triple h
akmu
k-tigers zero
lucky j
checkmate
coed school
urban zakapa
ואנונימי, תמצא ירידה חרושה קצת פחות
triple h
akmu
k-tigers zero
lucky j
checkmate
coed school
urban zakapa
ואנונימי, תמצא ירידה חרושה קצת פחות
שואל השאלה:
idk^
כן!!
idk^
כן!!
קוראים לסגנון co-ed, יש מספר להקות קהלה :)
באותו הנושא: