8 תשובות
מצית, אפשר גם לדרוס אותן
שואל השאלה:
תודוש
אנונימית
עדיף לא לדרוס זה הורס אותן את תיתרגלי לאט לאט בנתיים יכולה לשים מאחוריי הרגל לייקופלסט זה ימנע חתכים/פציעות
שואל השאלה:
מה זאת אומרת איך לשרוף אותן
אנונימית
תוך כמה זמן קיבלת תשיבוץ למגב? והאם עשית משהו כדי להגיע למגב?
אנונימי
המסעות הגלחצ כל יום הריצות וכו זה מה שמרכך את הנעל
שרפיי י י י י י י יי
ברור!!! אני עם חיר אדומות ולקח לי מלא זמן להתרגל אליהם אבל תשימי 2 גרביים עד שהרגל תתרגל לנעל ועדיף לא לדרוס אבל כן תקחי פטיש ותכי בהם עד שהן מתרככות. עדיף גם רק המאחורה את הקדימה עדיף לך להשאיר קשה