6 תשובות
ברור שכן גם אם זה בקטנה, שריטה זו שריטה. בבקשה אל תעשי את זה!!
אם את עושה את זה לעצמך בכוונה אז כן
לא!
אנונימית
היי, קודם כל הכל טוב? אל תפגעי בעצמך תדברי אני פה 3>
ולשאלתך, כל משהו שאת גורמת נזק לגוף ולנשמה *בכוונה* זו פגיעה עצמית.
נחשב
תקשיבי אני אומרת את זה בשבילך , אל תשאלי/תאמרי את זה באתרים , ליועצת וכאלה כי זה יכול להרוס לך את החיים ...
תנסי להפסיק אם את יכולה זה לא שווה את זה
בכלליות פגיעה עצמית לא מתבטאת רק בחתכים, אלא גם בהכאה עצמית, גרד חק עד דם, דפיקת ראש בקיר ועוד. בגדול, פגיעה עצמית היא מצב בו האדם פוגע בעצמו במכוון, זאת על מנת להקל ממצבו הנפשי, מתוך אשמה עצמית ומעוד שלל סיבות. בקיצור, כל חתך או פגיעה מכוונת בעצמך, חתכים עמוקים או שריטות, הכול נחשב פגיעה עצמית.

יקירה, תלכי בבקשה לבקש עזרה. גם אני התחלתי משריטות קלות, בהתחלה אפילו לא היה דם, והינה אני היום, חותך הרבה מעבר לדרמיס ונמצא בטיפולים (בקרוב מתחיל אשפוז יום) ולא מצליח להיגמל. כל פעם אני מרגיש שהחתכים שלי לא עמוקים מספיק, והסכין נכנסת יותר ויותר עמוק. זה מה שיקרה לך; זה מתחיל בשריטות, אבל לא נגמר שם. תשימי לזה סוף לפני שזה מתחיל, תבקשי עזרה, זו לא בושה.

אני פה בפרטי לנסות לחפש יחד איתך אלטרנטיבה אחרת, מוזמנת לדבר איתי על הכול. אני לא שופט אף אחד.