6 תשובות
spotify.
שואל השאלה:
כי גם יש לי פליילסטים והכל בספוטיפיי כבר
כי גם יש לי פליילסטים והכל בספוטיפיי כבר
אנונימית
נו אז איפה השאלה חחח ברור שלהישאר בספוטיפי.
שואל השאלה:
כן אבל מה המחיר של האפל מיוזיק
כן אבל מה המחיר של האפל מיוזיק
אנונימית
אפל מיוזיק עולה כמו ספוטיפיי 20 שקל לחודש ולדעתי זה עדיף על ספוטיפיי
אותו מחיר, אין הבדל מספיק משמעותי בין שניהם כדי שתעברי, המעבר יהיה מעצבן ממש.
אני אישית בכל מקרה מעדיפה את ספוטיפיי אבל כל אחד ומה שנוח לו.
אני אישית בכל מקרה מעדיפה את ספוטיפיי אבל כל אחד ומה שנוח לו.
באותו הנושא: