4 תשובות
כי בארצות הברית יש פחות מיסים ובירוקרטיה ממשלתית (אבל גם עצלם זה עוד מעת יפסיק)
the american dream bby
שואל השאלה:
גם בלי קשר הוא גבוה יותר. מספיק להסתכל על איך גר האמריקאי הממוצע ואיך גר הישראלי הממוצע ולראות את ההבדל.
גם בלי קשר הוא גבוה יותר. מספיק להסתכל על איך גר האמריקאי הממוצע ואיך גר הישראלי הממוצע ולראות את ההבדל.
אנונימי
כי שם צריך לשלם על כל ביקור רופא מאתיים דולר
באותו הנושא: