4 תשובות
כי בארצות הברית יש פחות מיסים ובירוקרטיה ממשלתית (אבל גם עצלם זה עוד מעת יפסיק)
the american dream bby
שואל השאלה:
גם בלי קשר הוא גבוה יותר. מספיק להסתכל על איך גר האמריקאי הממוצע ואיך גר הישראלי הממוצע ולראות את ההבדל.
אנונימי
כי שם צריך לשלם על כל ביקור רופא מאתיים דולר