6 תשובות
מה.נראה לי זה תלוי
אין מישהו שיפסול רק בגלל גודל הדירה שלך חח חח חח
כן, זאת לא הבחירה שלו
אני גם בחדר עם אחות אז לא יודעת זה כאילו לא יהיה לנו איפה להיות חח
זה לא משהו שיפריע לי אם עכשיו אפגוש את הגבר המושלם עבורי,
רק אם האח הקטן הזה באמת כה קטן הייתי אפילו סבבה עם זה לגמרי יותר
עריכה: כי אני חולה על ילדים קטנים אז הייתי איתו גם זאת הכוונה :)

וגם תמיד אפשר למצוא אפשרויות נוספות בקשר לשינה וכאלה..
עריכה: להחליט שרק אצלי לישון וכאלה
לא באמת יפריע לי
כן זו לא אשמתו..וזה לא אמור להוריד . בסך הכל חדר. זה לא מגדיר אותך ..
אמ זה מוריד כי גם אצלי אי אפשר להיות בגלל בעיות בבית אז זה פשוט להיות תמיד בחוץ ואז איפה נשכב