8 תשובות
לא מזמינים משטרה עד שזה מסכן את החיים שלך.
אני גם לא מבינה מה הקטע
זה די מטומטם
מזמינים משטרה כשיש חשש לחיי אדם
זה רק מתוך דאגה
אפ מישהו פה כותב שרע לו ושהוא חותך אז מה את חושבת? זה מסוכן וצריך לשמור על אנשים כאלה
רוצים לעזור לכם אם אתם מסכנים את עצמכם או את הסביבה מה הבעיה פה?
כי יש דברים שפשוט אי אפשר להשאיר בגדר האתר וחייבים לערב גורמים חיצוניים... בטוחה שהכול למען הנזקק, למרות שגם אני לא ממש מבינה את זה.
כי יש חוקים במדינה שלנו, גם לפסיכולוג שהכי אמור לקבל ולהבין ולא לספר, אם את מספרת שעשית עבירה פלילית או שאת מסכנת אחרים או את עצמך, הוא צריך לדווח למשטרה
יש דברים שהם כבר לא איזה סתם שאלה בסטיפס וזה דברים הרבה יותר כמו שאלה רגילה כשיש חשש לחיי בנאדם הדבר הכי נכון זה להתקשר להזמין משטרה