3 תשובות
אז תאמרי לו שכרגע לפני שמתחיל משהו רציני את רוצה עוד להיות קצת עם הלבד שלך אחרי קשר כל כך ארוך
תגידי לו שאת לא רוצה להיכנס לקשר רציני כי את פגועה וכי יהיה לך קשה, ותסבירי לו עד כמה שהוא מדהים שהוא נלחם עלייך ואם באמת את חושבת שזה יעבוד תעשי הפסקה כזה בשקט שלך ואז תחליטי מה טוב לך ואם שיחרתת מהאקס ויהיה לך טוב אם אותו אחד שבאמת אוהב אותך
תספרי לו על זה אם הוא יתן לך זמן לבד ובוא יחכה לך באמת הוא גבר לחתונה
אם לא פשוט תמשיכי הלאה ותיקחי את כל הזמן שאת רק צריכה
הכל לטובה
אם לא פשוט תמשיכי הלאה ותיקחי את כל הזמן שאת רק צריכה
הכל לטובה
באותו הנושא: