8 תשובות
וואו אפילו אם היה לך קשה 900 זה לא מספיק לאף אחד, זה ממש לא מקצועי מצידה, היא הייתה אמורה לדעת את זה, ברור שזה יוביל אחר כך לבולמוסים, את לא אשמה ואת יכולה להצליח אצל מישהי אחרת, לא הרסת כלום, היא הרסה
תקשיבי אני כרגע גם בתהליך של ירידת משקל ואני אוכלת 1800 וזה מלא כי ירקות לא סופרים וגם נוזלים לא
ירדתי כרגע 7 קילו
לאכול בגרעון קלורי כלכך גדול כמו שלך זה הגיוני שעלית הכל בחזרה
אני הבנתי בשביל עצמי שספירת קלוריות לא חייבת להיות מדוייקת אבל חייבת להיות תמיד אצלי גם אם זה לא כשאני ב"דיאטה" אז אספור 2100 קלוריות ביום
למרות ש 1800 זה המון בשבילי
הכל בסדר את לא הרסת. היא לא עשתה לך תפריט טוב. את אכלת קצת קלוריות ואם עשית ספורט או את הולכת הרבה במהלך היום אז שרפת אותן ובגלל זה לא היה לך אנרגיה ובדרך כלל יש נטייה לעלות אחרי דבר כזה. זה בסדר לגמרי אנשים לא מצליחים לעשות דיאטה על הפעם הראשונה זה לוקח זמן בהצלחה בתהליך:)
שואל השאלה:
חיים שלי אני בתהליך הזה מהיסודי, אני שמיניסטית.
אני כל החיים שלי בסיוט הזה זה ממש לא פעם ראשונה עליתי ירדתי אבל זה היה תהליך ארוך וזה קרה לאחרונה וריסק אותי כי נתתי את כל כולי
אנונימית
שואל השאלה:
);
אנונימית
מאמין בך יאללה בטוח שתצליחי אל תתייאשי
את מסוגלת להצליח ואת חייבת להאמין בזה
תמשיכי את התהליך!!
אני בטוחה שתצליחי להשיג תוצאות ❤
הבעיה לא בך, נפלת על מישהי לא כזאת מקצועית, את חזקה אל תתני לזה להפסיק אותך מלנסות❤