4 תשובות
לא, אני גם לא זוכרת ימי הולדת של אנשים שעדיין בחיים שלי
ואחלה זיכרון יש לך
ואחלה זיכרון יש לך
כן זה נורמלי
יש לך זיכרון טוב אחי
יש לך זיכרון טוב אחי
כן
גם אני ככה
אבל אין לי כלכך מה לעשות עם המידע הזה
גם אני ככה
אבל אין לי כלכך מה לעשות עם המידע הזה
כן, בנות ביסודי שנולדנו ברצף של יום אחת אחרי השנייה
באותו הנושא: