4 תשובות
זה טוב
תלוי באיזו סיטואציה אבל בעיקרון כן
אני פלרטטנית מצוינת אני וחברה שלי עושות מבטים לאחת השניה וצוחקות כמו מפגרות
אבל זה טוב פשוט תדעי להשתמש עם זה נכון
אבל זה טוב פשוט תדעי להשתמש עם זה נכון
זה טוב, אבל לא להגזים עם זה.
באותו הנושא: