11 תשובות
שואל השאלה:
אבל ראיתי סרטים על זה והם כן יכולות להיות יותר חכמות
הם יכולים ^
מחשבון יותר חכם ממך.

אני חושבת שזה טוב במידה. כי בני אדם אוהבים להשתמש בטכנולוגיה כדי להחריב את העולם, אבל יש פה פוטנציאל גם לסייע.
^את החשבון בן אדם טיכנת ויצר מ0 כל פעולה שתעשה במחשבון זה משהו שבן אדם יצר וכל תרגיל שתכתוב זה תרגיל שבן אדם חישב.
מקווה שהבנתם למה התכוונתי במה שאמרתי.
פשוט אין דבר שיכול להתעלות על המוח האנושי.
^^^חכמות אבל לא יותר מאיתנו
את המתמטיקה דורות שלמים של אנשים גילו לא בן אדם אחד.
אני יכולה לרשום תרגיל מסובך במחשבון ותוך שניה הוא יביא לי תשובה, את מסוגלת ? לא.
משמע מחשב יותר חכם מבן אדם.

ואני בכוונה תיקנתי לגילו - כי 1 ועוד 1 זה 2 וזאת עובדה. את יכולה לגלות את ההיגיון אבל לא המצאת אותו.
ואם היית כלכך חכמה לא היית נעזרת במכשירים טכנולוגים לכל דבר.
לא אמרתי שאת המתמטיקה המציא בן אדם אחד.

ולגבי הדבר השני שכתבת, כן. בתכלס אתה צודק. לא אתווכח ולא אכחיש '-'
מאוד מלחיץ נראה לי זה הזמן לבקש סליחה מכול המכונות שלכם לפני שהן ינסו דברים ח
אבל ברצינות אני ממש לא אוהבת את זה
^חחח כן לבקש סליחה מהטלפון כל פעם שהרבצתי וזרקתי אותו כשהוא נתקע:')
לדעתי זה לא טוב כי כך לבני האדם יש פחות עבודות לעסוק בהן.
ומבחינת היגיון מכונות לא יכולות להשטלת עלינו כי בני אדם אינם יכולים ליצור משהו שיותר חכם מהם.
אותי אישית, כל הנושא הזה מבעית