5 תשובות
אני
אני חושבת כמוך! הוא לוקח את כל המפלגות האחרות בהליכה, ביבי תותח! הוא עשה מלא בשביל המדינה, אבל כמובן שאנשים חייבים להיות כפוי טובה ורק לבקש עוד עוד ועוד, וזה בלתי אפשרי, אף אחד לא יכול לעשות רבע ממה שביבי עשה למדינה ואני מאוד מקווה שהוא יבחר ואני מחזיקה לו אצבעות!:)
ה4 שנים שלו היו נוראיות, אחרי ה4 שנים האלה הוא עוד בא להבטיח דברים?
עצוב

פשוט מדהים, את חייבת לראות ולשתף.. https://www.facebook.com/photo.php?v=3788742817680%c2%acif_t=like
אני! אף אחד לא ראוי כמוהו, כולם שם גרועים.
אני חושבת כמוך..
אנונימית