7 תשובות
עצוב שזה המצב בישראל. סביר להניח שלא היו עושים לך כלום אגב.
את לא צריכה לפחד עצוב שזה ככה
שואל השאלה:
בידיוק, קרו מקרים ואני לא יכולה לדעת אם הם שפויים או לא
אנונימית
מזעזע שזה המצב.
אני כמוך, ליטרלי מסתובבת עם אבנים בתיק/ביד כדי להיות מוכנה לכל מקרה.
שואל השאלה:
זה פשוט נורא ועצוב
אנונימית
עצוב שצריך לפחד מגברים
ברור. כל בחורה בורחת מחבורת בנים. זה הכי נורמלי. מה עדיף? לקבל מהם מכות רצח?


הבעיה היא בהם ולא בנשים.
אנונימית