7 תשובות
עצוב שזה המצב בישראל. סביר להניח שלא היו עושים לך כלום אגב.
את לא צריכה לפחד עצוב שזה ככה
שואל השאלה:
בידיוק, קרו מקרים ואני לא יכולה לדעת אם הם שפויים או לא
בידיוק, קרו מקרים ואני לא יכולה לדעת אם הם שפויים או לא
אנונימית
מזעזע שזה המצב.
אני כמוך, ליטרלי מסתובבת עם אבנים בתיק/ביד כדי להיות מוכנה לכל מקרה.
אני כמוך, ליטרלי מסתובבת עם אבנים בתיק/ביד כדי להיות מוכנה לכל מקרה.
שואל השאלה:
זה פשוט נורא ועצוב
זה פשוט נורא ועצוב
אנונימית
עצוב שצריך לפחד מגברים
ברור. כל בחורה בורחת מחבורת בנים. זה הכי נורמלי. מה עדיף? לקבל מהם מכות רצח?
הבעיה היא בהם ולא בנשים.
הבעיה היא בהם ולא בנשים.
אנונימית
באותו הנושא: