16 תשובות
תודה על העזרה
שואל השאלה:
היא באה ואמרה לי שיהיה לי בסדר ושאין לי ממה להיות לחוצה, ושהיא תנסה לשים עלי מילה טובה
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי על
היי
לא יודעת כמה הצלחת לעזור היום אבל בכל מקרה תודה:)
אנונימית
אל
שואל השאלה:
הייתי באיזה שהוא מקום מלחיץ בראיון והיא באה ואמרה לי שאין לי מה להיות בלחץ ושהיא תנסה לזרוק עלי מילים טובות
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה לכתוב?
אנונימית
תודה על העזרה
או
תודה
שואל השאלה:
אני כאילו מכירה אותה אבל לא הכי
אנונימית
שואל השאלה:
לא טוב?
היי, לא יודעת כמה הצלחת לעזור לי היום בסוף, אבל ממש תודה :)
אנונימית
לא כי את מראה לה שלא עזרה לך
שואל השאלה:
אבל אני לא בטוחה במאה אחוז שהיא עזרה
אבל היא כאן באה והרגיעה אותי
אנונימית
את עושה עניין מכלטם באמת
שואל השאלה:
כי היא בוגרת ממני, והדעה שלה עלי חשובה לי
אנונימית
אם תרשמי לה את מה שרצית לרשום זה סתם נראה שאת מתנשאת
תרשמי לה פשוט תודה על העזרה וזהו