11 תשובות
השמיים הם הגבול, אבל אני טיפוס שפורץ גבולות!
תאמינו בעצמכם, עברתם המון בחיים שלכם, ואתם תעברו כל דבר שיגיע!
זה הזמן להשאיר מאחור, את כל מה שמשאיר אותך מאחור!
אם לא תעזור לעצמך, אף אחד לא יוכל לעזור לך....
אל תתנו לאנשים קטנים, לשכנע אתכם שהחלומות שלכם גדולים מדי!!
תאמינו בעצמכם, עברתם המון בחיים שלכם, ואתם תעברו כל דבר שיגיע!
זה הזמן להשאיר מאחור, את כל מה שמשאיר אותך מאחור!
אם לא תעזור לעצמך, אף אחד לא יוכל לעזור לך....
אל תתנו לאנשים קטנים, לשכנע אתכם שהחלומות שלכם גדולים מדי!!
שואל השאלה:
זה יפה בתור משפטים חכמים. אני מחפש משהו יותר ספציפי. איך לאהוב ולקבל גם דברים שאני פחות אוהב בעצמי.
זה יפה בתור משפטים חכמים. אני מחפש משהו יותר ספציפי. איך לאהוב ולקבל גם דברים שאני פחות אוהב בעצמי.
אבל אני לא מכירה אותך כדי להגיד לך דברים כלה!!
שואל השאלה:
באופן כללי. את לא צ'כה להכיר אותי אישית. יש דברים שזה עצות כלליות בשביל כולם. אבל נגיד לדוגמא: לפעמים אני מצטייר לעצמי כ...תמים ולמרות שיש בזה מעלות זה קצת מוריד לי את הבטחון.
באופן כללי. את לא צ'כה להכיר אותי אישית. יש דברים שזה עצות כלליות בשביל כולם. אבל נגיד לדוגמא: לפעמים אני מצטייר לעצמי כ...תמים ולמרות שיש בזה מעלות זה קצת מוריד לי את הבטחון.
זה דבר טוב לדעתי מי שחושבים שהוא תמים אבל הוא לא. זה הכי מגניב!
אם אתה נותן לאחרים להוריד לך את הביטחון זה אומר שאתה שם על החברה וזה לא דבר טוב!!
*החדשות הרעות הן: אתה לא יכול לגרום לאנשים לאהוב, להבין או להיות נחמדים אלייך.
החדשות הטובות: זה לא משנה!!!
אם אתה נותן לאחרים להוריד לך את הביטחון זה אומר שאתה שם על החברה וזה לא דבר טוב!!
*החדשות הרעות הן: אתה לא יכול לגרום לאנשים לאהוב, להבין או להיות נחמדים אלייך.
החדשות הטובות: זה לא משנה!!!
שואל השאלה:
"אם אתה נותן לאחרים להוריד לך את הביטחון" לא אחרים!! אני מתבייש בעצמי לפעמים או לא שלם עם עצמי. עם התכונה הזו שבי.
"אם אתה נותן לאחרים להוריד לך את הביטחון" לא אחרים!! אני מתבייש בעצמי לפעמים או לא שלם עם עצמי. עם התכונה הזו שבי.
שואל השאלה:
"החדשות הרעות הן: אתה לא יכול לגרום לאנשים לאהוב, להבין או להיות נחמדים אלייך"
זה העניין אני מחפש קודם כול לאהוב את עצמי...וכשאתה אוהב ושלם עם עצמך אתה יותר פתוח לאהבה של הסביבה.
"החדשות הרעות הן: אתה לא יכול לגרום לאנשים לאהוב, להבין או להיות נחמדים אלייך"
זה העניין אני מחפש קודם כול לאהוב את עצמי...וכשאתה אוהב ושלם עם עצמך אתה יותר פתוח לאהבה של הסביבה.
נכון, אם אתה לא אוהב את האדם שאתה איתו כשאתה לבד, אתה תהיה בודד תמיד!!
שואל השאלה:
אני מנסה לאהוב...בתהליכים:)
אני מנסה לאהוב...בתהליכים:)
בהצלחה!!
זה לא קל.
זה לא קל.
שואל השאלה:
מה שבטוח פינקתי בפרחים:)
יאללה אם למישהו יש עוד תשובות מעניינות מוזמן!!
מה שבטוח פינקתי בפרחים:)
יאללה אם למישהו יש עוד תשובות מעניינות מוזמן!!