8 תשובות
הוא כנראה יקפא, לא באותו רגע אבל זה ייקח זמן
שואל השאלה:
אבל מה יקרה ללהבה
אבל מה יקרה ללהבה
היא תכבה מהקור נראה לי, הקור יחנוק את הלהבה
האוויר הקפוא במקפיא יכבה את הלהבה
כן הוא יכבה כי אין שם מספיק חמצן וגם יש קור
בשביל אש צריך שיהיו שלוש דברים. (אם להסתכל על מקרים יום יומיים)
חומר בערה, חום וחמצן. אם תקחי אחד מהם לא תהיה אש.
במקרה שלך יקח קצת זמן עד שזה יתקרר ויכבה
חומר בערה, חום וחמצן. אם תקחי אחד מהם לא תהיה אש.
במקרה שלך יקח קצת זמן עד שזה יתקרר ויכבה
היא תכבה
^^ זה נכון, ועוד אני אוסיף על זה
אם את סוגרת את הדלת,, בנוסף לזה שהוא יקפא אולי יגמר לו החמצן!
אם את לא סוגרת את הדלת, הקור יכול לברוח!
בכל מקרה זה תלוי בטמפרטורה של המקפיא, בגודל להבת הנר ובחומר הבערה, בנוסף לחמצן כמובן
אם את סוגרת את הדלת,, בנוסף לזה שהוא יקפא אולי יגמר לו החמצן!
אם את לא סוגרת את הדלת, הקור יכול לברוח!
בכל מקרה זה תלוי בטמפרטורה של המקפיא, בגודל להבת הנר ובחומר הבערה, בנוסף לחמצן כמובן
באותו הנושא: