5 תשובות
יש כזה משהו בהגדרות שקוראים לו account אז תלכי לשם ואז תכנסי לuser center ותמלאי את האימייל וכל זה ואז תוכלי להתחבר עם זה למחשב ניראלי
שואל השאלה:
אני מצאתי את זה אבל זה מראה לי שיש בעיה לחזור מאוחר יותר
אני מצאתי את זה אבל זה מראה לי שיש בעיה לחזור מאוחר יותר
אנונימית
אז תנסי יותר מאוחר יכול להיות שיש תקלה לכולם ולא רק לך אז אל תלחצי:)
איך שאת בדרך כלל מתחברת לא חושב שיש הבדל אני שיחקתי על האייפד שלי
זה לא מראה לך חיבור לאפל?