5 תשובות
יש כזה משהו בהגדרות שקוראים לו account אז תלכי לשם ואז תכנסי לuser center ותמלאי את האימייל וכל זה ואז תוכלי להתחבר עם זה למחשב ניראלי
שואל השאלה:
אני מצאתי את זה אבל זה מראה לי שיש בעיה לחזור מאוחר יותר
אנונימית
אז תנסי יותר מאוחר יכול להיות שיש תקלה לכולם ולא רק לך אז אל תלחצי:)
איך שאת בדרך כלל מתחברת לא חושב שיש הבדל אני שיחקתי על האייפד שלי
זה לא מראה לך חיבור לאפל?