3 תשובות
עושים לך הרדמה
אבל יהיו חלקים שאולי כן תרגישי
זה לא ממש נורא
עדיף לסיים עם זה ולא להזניח כי ככל שמזניחים זה חלילה יכול להפוך לטיפול שורש וזה כבר באמת לא נעים
אבל יהיו חלקים שאולי כן תרגישי
זה לא ממש נורא
עדיף לסיים עם זה ולא להזניח כי ככל שמזניחים זה חלילה יכול להפוך לטיפול שורש וזה כבר באמת לא נעים
תלוי כמה רגש יש יש שכאלה שלא כואב להם יש כאלה שיכאב ממש אבל הכי חשוב זה לא לפחד חח
אני עשיתי מלא סתימות ואני ילדה ממש חרדתית מרופאי שיניים בעיקר וזה לא ממש כןאב כי עושים הרדמה
באותו הנושא: