תשובה אחת
שמעי תסעי לאט כי יש אולי סכנת החלקה אם הכביש רטוב וגם באמת לא רואים יותר מדיי טוב.
זה אומר מהירות 20-30 בכביש של עד 50 וזה אומר לנסוע 50 בכביש של 70 נגיד.
לא להגזים כמובן ואם הוא אומר לנסוע מהר יותר אז תעלי מהירות.
הכי חשוב לא להראות לחץ.
זה אומר מהירות 20-30 בכביש של עד 50 וזה אומר לנסוע 50 בכביש של 70 נגיד.
לא להגזים כמובן ואם הוא אומר לנסוע מהר יותר אז תעלי מהירות.
הכי חשוב לא להראות לחץ.
באותו הנושא: