3 תשובות
זה בסדר פשוט תתנצל ותסביר מה הסיבה.
אם אין ברירה, אז אין ברירה.
כן..
תתנצל אבל ותגיד שזה משהו שאתה לא יכול להזיז או משהו כזה בטוחה שיבין..
תתנצל אבל ותגיד שזה משהו שאתה לא יכול להזיז או משהו כזה בטוחה שיבין..
באותו הנושא: