7 תשובות
ברור את אפילו אמורה ליהיות עיפה
כמובן
שואל השאלה:
פשוט כולם אמרו לי שזה לא הגיוני
פשוט כולם אמרו לי שזה לא הגיוני
אנונימית
ברור, בזבזת אנרגיה
^^^תלוי כמה זמן היה אימון. באופן כללי, זה ממש הגיוני שאת עייפה.
כן זה בסדר זה מעייף
כן
באותו הנושא: