התחברות
הרשמה
אומרים ילדי סֶנטר או ילדי סָנטר?
30 בנובמבר 2021, 12:23
איך אומרים
5 תשובות
האופציה הראשונה
ילדי סֵנטר
L
Linky
עם סגול
מ
מסטולה אש מגיל שש
הראשון שכתבת
ziv
הראשון
S
Scorpio infinito
הראשון
ג
גיי גיי אהבת חייי
באותו הנושא:
מה הייתם אומרים לילדים שעושים חרם על ילדים אחרים?
בת 21, תמיד אומרים לי שאני ילדה טובה ונמאס לי איך להיות להיות ילדה רעה?
למה מלא ילדי אנימה אומרים baka ומה זה אומר??
איך הייתם אומרים לילד שלכם שאמא שלו נפטרה מסרטן?(ילד בי 4 וחצי)
הילדים בכיתה שלי אומרים שאני ילדה חנפנית , מה זה אומר?
איך אומרים? שלוש ילדים או שלושה ילדים
מה אתם אומרים, ילדה בת 14 אמורה לצאת עם ילד בן 18?
לילדה אחת שהייתה איתי בכיתה שנה שעברה יש באינסטגרם סרטון שילדים אומרים לה ברכות והופעתי בסרטון..
איך אומרים ילדי סנטר באנגלית וילדי סנטר וגותים זה אותו דבר
היום ילד אחד מהכיתה שלי אמר על ילדה שהיא דומה לפלוץ מעופף מה אתם אומרים?
אומרים שתי ילדים או שני ילדים?