6 תשובות
זה פשוט יקר יותר ממקומות אחרים, את צודקת שאנשים מגזימים בכל מקרה.
אני חושב שצעלה קוםסא באזטר ה20 כזה אפילו יותר
רולדין יקרנים
זה לא ממש יקר
זה פשוט עולה יותר ביחס למקומות אחרים
שואל השאלה:
מבטיחה בשביל סופגנייה כמו שהם מכינים הייתי מוכנה לשלם גם 20 שקל
אנונימית
בלי כלום 5
ריבת תות 6
ריבת חלב 7
פארטי שיק / שוקו שיק 10 ( אלה עם הסוכריות למעלה )
כל השאר 14 ( פיסטוק, עוגת גבינה, פטל, אוריאו ועוד כל מני )