3 תשובות
זה טוב שאת לחוצה זה אומר שאכפת לך :)
תחשבי חיובי, תבואי בראש פתוח ופשוט תיהי את. תעשי את ההכי טוב שלך וזה יהיה לך קל כי אכפת לך מאוד מלהיות שם! אני מאמינה שיהיה לך מושלם, אם ככ אכפת לך ממשהו אז ההשקעה שתיתני תהיה ניכרת. ולגבי עניין המסגרות, זה בסדר שאת בן אדם שקשה לו עם מסגרות וזה גם יהיה בסדר אם לא תצליחי להחזיק מעמד בזו, ממש אל תרגישי רק עם זה! מה שכן, תשתדלי לעשות את המיטב ולהחזיק את עצמך במסגרת גם אם יהיה לך קשה כי כמו שאני רואה את כן רוצה להצליח להיות במסגרת הזאת, בהצלחה!!! יהיה לך מדהים אני בטוחה!!
אם זה משהו שרצית לעשות אין סיבה שתצליחי במיוחד שזה משהו שאת אוהבת
עד עכשיו היית במסגרות שלא אהבת ובגלל זה לא הסתדרת כשאת תהיי במקום שתאהבי את תצליחי בענק
תחשבי שעוד 70 שנה מהיום שתשבי בחצר אם הנכדים שלך והילדים שלך ומישהו יזיכיר לך את הלחץ את תצחקי ותגידי איזה שטויות אני עושה את זה תמיד לא יודע עד כמה זה יעזור לך אבל תנסי לחשוב ככה.