5 תשובות
אם את לא מוצאת את המשתמש, אם יש לך הודעות איתו כנסי לצאט ולפרופיל זה יכתוב שהוא חסם
האפשרות הטובה ביותר לדעתי היא פשוט לבדוק מחשבון אחר, שאז במידה ותמצאי אותו אז סימן שהוא חסם, אך במידה ולא תמצאי אותו אז יתכן שהוא מחק או שינה את השם.
ואם איכשהו הצלחת למצוא את החשבון נגיד מהדיירקט יהיה כתוב שיש תמונה אחת לא יהיה כתוב עוקבים ונעקבים ויהיה כתוב user not found
אם את לא מוצאת את החשבון שלו בחיפוש
נראה לי אם לא רואים כלום כשנכנסים לו למשתמש
באותו הנושא: