3 תשובות
שואל השאלה:
מה אובדני מידי? אני הכי לא כזאת אבל כן עברתי תקופה לא קלה
מה אובדני מידי? אני הכי לא כזאת אבל כן עברתי תקופה לא קלה
אנונימית
שואל השאלה:
כן ברור בגלל זה שאלתי לא רןצה שיהיה יותר מידי רושם אבל פאק איט מה חושבים
כן ברור בגלל זה שאלתי לא רןצה שיהיה יותר מידי רושם אבל פאק איט מה חושבים
אנונימית
עברה דברים בחייה, ולא וויתרה .
אהבתי ממש את הפרפר ואת ה - ;
אהבתי ממש את הפרפר ואת ה - ;
באותו הנושא: