3 תשובות
שואל השאלה:
מה אובדני מידי? אני הכי לא כזאת אבל כן עברתי תקופה לא קלה
אנונימית
שואל השאלה:
כן ברור בגלל זה שאלתי לא רןצה שיהיה יותר מידי רושם אבל פאק איט מה חושבים
אנונימית
עברה דברים בחייה, ולא וויתרה .
אהבתי ממש את הפרפר ואת ה - ;
e1a