3 תשובות
השאלה אם יהיה לך לאן... בגלל דת הקורונה עלולים לסגור לך לא מעט יעדים. לדעתי חכי לפברואר/מרץ.
אלו מראות מהממים בקריסמס, מניסיון.
אבל בגלל הקורונה זה דיי ריזיקה, לא הייתי טס
עדיף לטוס בקריסמס אני לא הייתי אף פעם בחול בקריסמס אבל אני בטוח שיש מראות מדהימים ואווירה ממש כיפית