9 תשובות
שואל השאלה:
הנה אני מנסה
אנונימית
לא רואים..
שואל השאלה:
רואים את זה או לא?
אנונימית
את אנונימית
רואים אותך בתור שואלת השאלה, אבל בתור אנונימית
שואל השאלה:
אצלי רואים שואלת השאתה
אנונימית
את צריכה לעשות ניתוק לגמרי ואז השאלה לא תהיה קשורה אלייך ותוכלי לענות אליה כמשתמשת רגילה
רואים אותך בתור אנונימית
אם את שואלת שאלה ועושה ניתוק מהמשתמש לשאלה ולאחר מכן עונה על השאלה הזאת של עצמך אז עדיין יראו שואלת השאלה רק שאת תהיי באנונימיות וזה ייראה כך - ***אנונימי*** ולא אנונימית רגילה אלא אנונימי ועם כוכבים בצדדים.