14 תשובות
גם אצלי לוקחים ככה
אצלינו לוקחים 170
לא יקר נומאלי 150 בעיקרון זה הכי הכי זול
אנונימית
אני ממודיעין ולוקחים לי 180, הכל טוב
אנונימית
שואל השאלה:
מהה אומייגדד 180 איזה מוגזם
מהה אומייגדד 180 איזה מוגזם
אני ממעלה אדומים ולוקחים לי 160
וזה ממש יקר את צודקת
זה כולה 40 דק שהוא יושב מסתכל עליי נוהגת
וזה ממש יקר את צודקת
זה כולה 40 דק שהוא יושב מסתכל עליי נוהגת
וואי אנשים אני בהלם
הוצאתי רישיון לפני 7 שנים ושילמתי 120 לשיעור (גרה במרכז)
בהצלחה לכםם
הוצאתי רישיון לפני 7 שנים ושילמתי 120 לשיעור (גרה במרכז)
בהצלחה לכםם
אנונימית
160 לשיעור אחד או כפול?
אצלי שיעור כפול (של שעה ) עולה 220
גרה בדרום
אצלי שיעור כפול (של שעה ) עולה 220
גרה בדרום
לי שיעור של שעה עולה 220 גם מהדרום
וזה המחירים פה
וזה המחירים פה
אני מהצפון ועולה 200 לשעה
170 ל40 דקות
130 בלוד
225 ש"ח לשיעור של שעה, ואני מהמרכז. אכן יקר, אך אלה המחירים כיום לצערי.
שואל השאלה:
וואו אני בשוק זה מוגזם בטירווףף פשוט לא הגיוני נהיה מצב שרק לעשירים יהיה רישיון ושלא נדבר על אוטו
וואו אני בשוק זה מוגזם בטירווףף פשוט לא הגיוני נהיה מצב שרק לעשירים יהיה רישיון ושלא נדבר על אוטו
באותו הנושא: