6 תשובות
מקדולנס לא יקבלו אותך, רק ערבים.
שואל השאלה:
אני גר בנשר אחשלי אין פה ערבים חחח
אני גר בנשר אחשלי אין פה ערבים חחח
אנונימי
ללכת לחניות לשאול אם הם צריכים עובדים זה כבר לא עושים
תחפש באינטרנט באתרים של עבודות יש מלא אני הכי ממליצה על סחבק. במקדולנדס תמיד מחפשים ויש מלא בני 16 שעובדים שם אז הייתי אומרת תנסה
וגם לרוב בעבודות המנהלים שואלים את העבודים אם יש להם חברים שרוצים גם לעבוד, אז יש לך חברים שעובדים תשאל אותם
תחפש באינטרנט באתרים של עבודות יש מלא אני הכי ממליצה על סחבק. במקדולנדס תמיד מחפשים ויש מלא בני 16 שעובדים שם אז הייתי אומרת תנסה
וגם לרוב בעבודות המנהלים שואלים את העבודים אם יש להם חברים שרוצים גם לעבוד, אז יש לך חברים שעובדים תשאל אותם
מה בושה? להתפרנס זה בושה? בושה לעבוד בשביל כסף? ההגדרות שלך לבושה הן שגויות. מי שמתבטל בבית ככה סתם בשביל לקבל דמי אבטלה זה בושה. כל הכבוד למי שמתפרנס בזכות עצמו ולא חי על חשבון אחרים, זה מעיד על כך שהוא עצמאי וזו תכונה חשובה וחיובית מאוד, גאווה ולא בושה.
תנסה מאבא שלך או מאמא שלך דרך קשרים וזה שיארגנו לך משהו
פשוט תתקשר
זה מה שאני עשיתי
זה מה שאני עשיתי
אנונימית
באותו הנושא: